תפריט סגור

החלפת ברז בכיור

החלפת ברז כיור ע"י אינסטלטור מומחה 24/7
צליל של ברז מטפטף יכול לשגע פילים וגם לגרום לנזקים לריהוט של המטבח ושל חדר האמבט, שלא נדבר על הצטברות של עובש במקומות הנסתרים אליהם מגיעים המים. אינסטלטור מקצועי יוכל להגיע אליך ולבצע החלפת ברז כיור בזמן קצר ולחסוך לך כאב ראש ולא מעט כסף על בעיות עתידיות!

שירות החלפת ברז בכיור 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להחלפת ברז בכיור במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי החלפת ברז בכיור להיום!

להזמנת שירות החלפת ברזים בכיור חייגו: 050-830-3889

החלפת ברז בכיור

אילו סוגי ברזים קיימים בישראל?

ברוב הכיורים בישראל ניתן יהיה למצוא שני סוגים של ברזים – פרח וסוללה. ברז הסוללה מחובר ישירות לצנרת ובדרך כלל יהיה מותקן על קיר המטבח (כדי שהחיבור לצנרת יהיה קל). הברז הזה מותקן בבתים ישנים או באמבטיה ולכן אנחנו פחות נתקלים בו ביום יום.
ברז מסוג פרח מתחבר לצנרת המים דרך צינורות אשר מגיעים אליו דרך הכיור ונחשבים לקצת יותר מסובכים לטיפול. הסיבה לכך היא שהצינורות לא מתחברים ישירות לברז פרח אלא דרך ברז מתאם שנקרא ברז ניל שגם הוא ידרוש החלפה מפעם לפעם.

החלפת ברז כיור מסוג סוללה

התקלות העיקריות של ברז סוללה הן נזילה או הצטברות של חלודה בברז עצמו, אותה ניתן לראות כשמזיזים את הברז מהמים הקרים לחמים. תקלה נוספת היא התייבשות של גומיות האיטום אשר גורמות לברז לטפטף ולמים לנזול מהחיבור של הברז עצמו. החלפה של הגומיות דורשת פירוק של הברז ולכן אנחנו תמיד נמליץ להחליף אותו לברז פרח.

החלפת ברז כיור סוללה בכוחות עצמך

בזכות החיבור הישיר שלו לצנרת, החלפת ברז כיור סוללה היא משימה יחסית פשוטה שדורשת סך הכל מפתח שוודי וקצת מיומנות בידיים ולכן בחרנו לשתף אותך במדריך קצר להחלפת ברז כיור סוללה:

  1. בכל פעם שמתעסקים עם ברזים ו\או כל צורה אחרת של מים, יש לסגור את השיבר הראשי של המים כדי למנוע זליגה של מים.
  2. לאחר שהשיבר סגור, אנחנו ממליצים להתיז מעט WD40 על חיבורי הברז כדי להקל על התהליך.
  3. עכשיו הגיע הזמן לשחרר את האומים של הברז ולשלוף אותו החוצה יחד עם כיסוי הצלחת שלו.
  4. יש להבריג את הכיסויים של הברז החדש.
  5. בגלל שהתעסקנו עם הברז, אנחנו ממליצים להזרים קצת מים לפני שמתקינים את הברז החדש כדי לנקות את הצנרת מחול וחלודה. אחרי שהמים חוזרים להיות צלולים יש להרכיב את הברז בחזרה ולהתגאות שהצלחת להחליף ברז בעצמך!
  6. ישנו עוד חלק בין הברז לבין הצנרת שקוראים לו למד. לפעמים החלק הזה צובר חלודה או נשבר בתהליך ולכן כדאי לך להתייעץ איתנו בשיחת חינם וללא כל התחייבות במידה וגילית את התקלות האלו. הסיבה לכך היא שתיקון למד הוא הרבה יותר מסובך ודרושות ידיים מקצועיות שישמרו על הלמד ולא יעשו נזקים חלילה.

החלפת ברז בכיור מסוג פרח

בגלל שברז פרח מורכב יותר מברז סוללה, אנחנו מאוד ממליצים לך להזמין אינסטלטור שיחליף לך את הברז הזה. בניגוד לברז סוללה, ברז פרח בנוי מצינורות גמישים, ברז ניל והברז עצמו כך שהתעסקות במערכת הזו דורשת ידע טכני וציוד אינסטלציה.

כמה עולה החלפת ברז כיור?

רוב תקלות הברזים קלות יחסית לתיקון ולכן האינסטלטורים שלנו יגבו ממך רק את עלות הביקור ולכן ממש שווה לך לא להתעסק עם החלפת ברז כיור ולקרוא לנו כדי שנחליף את הברז במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד! עלות החלפת ברז בכיור מחיר התחלתי הינה במחיר אטרקטיבי על ידי אינסטלטור מומחה החל מ 250 שקלים בלבד.
צפו במחירון החלפת ברזים העדכני שלנו:

סוג השירות למטבחים

מחיר השירות

החלפת ברז בכיור מחיר כללי החל מ – 250 ₪
החלפת ברזים מטבח החל מ – 350 ₪
החלפת סיפון במטבח החל מ – 350 ₪
החלפת כיור במטבח החל מ – 700 ₪
החלפת ברז מקלחת החל מ – 350 ₪

להזמנת שירות החלפת ברזים חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן